Wednesday, September 9, 2009

GAstrik oo ulser....

aku ada dengar2 org cakap
kalau orang tu taknak pose, alasan yg dey all bagi
"aku gastrik, xleh pose"
tapi sungguh!!! aku kena gastrik ni...tp maybe ulser...
pedih yg amat...
tapi (lagi) aku PUASA!! hehe...
cuma aku takpat nak wat keje sgt
aku cuma dapat TIDO (keje gak tu)
nak wat camne, aku bjalan pun kena bongkok
kalau tak pedih
dapat tido pun alhamdulillah
sbb bila aku nk baring lagi pedih
macam nak meletup perut
Hmmm...apa punca gastrik aku?
bukan sbb perut kosong
tapi sbb aku tgigit cili padi Isnin lepas
masuk hari ni da 3 hari (hari ni Rabu kan?)
aku nekad gak nk gi poliklinik amik ubat
memikirkan esok aku nk gi interview
ni pun pedih amat
nak study pun sikit2 jek (ceh, study)
ayooo...sakitnyeee.... =((
sape nk tlg aku ni...
k la guys...
doakan aku ea (smoga cpat smbuh n bole jawb interview esok)
interview ape? untuk KASTAM =)))
saje gatal2 nk try interview...
busan duk uma tggu posting
SALAM SAYANG utk sume =)

2 comments:

SasHa Lee said...

hi..moge cepat2 sehat..semoga berjaya erhh intervw tue..;))

yana@shopaholic said...

hi thanx shasha..
xsangka kamoo still follow my update
kihkih..