Tuesday, September 8, 2009

Terduduk aku terkejut...

Ya Allah...
makbulkan doaku kali ini
andai dia bukan untukku
Jauhkan dia dari pandangan zahir dan batinku
Lenyapkan segala ingatanku tentangnya
Supaya aku tidak akan terjatuh..terduduk
kerana terkejut...

Ya Allah
kau kuatkanlah hati hambaMU yang sedia rapuh ini
aku tidak bisa menerima pembohongannya lagi
aku benci dengan kata-kata dusta
aku benciiiiiii....

Aku insan yang lemah
Hati aku yang pernah terguris, tercalar
kini Patah terus
Aku ingin pergi
membawa diri
dengan berbekalkan kekuatan dariMU
Ya Allah...

Bagaimana dgn dia?
Ah, persetankan dia....

Biar dia hidup dgn pembohongannya
Dia bahagia begitu
Lagi pula dia bukannya setia seperti yang dicanang-canang

Ya Allah
bimbinglah aku
semoga aku mampu bertemu sinar kebahagian
di hujung perjalanan ini

2 comments:

Anonymous said...

yana..nape ni..
kak ima baru je update post kat blog
teringt nk singgah blog yana..

i think we're in the same shoes..
tapi kak ima tak pandai nak luah kat blog..

=(
am always here for u to share anything..

cikguKHB said...

ntahla kak...
pnglaman lalu wt owg takut nk caya
kat laki
la ni dia buat dah
owg takut,serik...
rasanya nk stop dulu
kalu ad jodoh adela kan....
sakitla jiwa ni....