Wednesday, June 10, 2009

apa perasaan korang?


apa korang rasa bila kawan baik korang tak jemput ke kenduri kawin dia?
sdey tak? itu yang aku rasa....sdey sgt...
bukan takleh contact aku, kitorang keep in touch in ym alwiz
alih2 aku tgk fs dia, gmbr dia kawin
tapi dalam pada tu, mungkin ada hikmah jugak
(maybe....)


neway, CONGRATZ to syida
i luv u fwen
smoga bhagia slama2nya
cpat2 dapat baby


p/s: terkilan tak dapat tgk membe aku yg cun ni

3 comments:

Bieaz said...

hai Yana.... Sedey juga tue. bie baca pun turut sedey juga. apa2pun kita doakan semoga berbahagia keakhir hayat amin.. ^_^

genialbutuhsomay said...

i don't know what to say... yang sabar ajja kalii iia??!?! atau...?!?!? selamet buat yang melangsungkan pernikahan?!??! jd bingung saiia :(

yana@shopaholic said...

to BIE : iya, sdey banget.. tp bnda da lpas..die pn da xplain kt yana

to genialbutuhsomay: usah bingung2..
im fine oredy